ما ناچار به عرضهی صحیح محصولات و خدماتمان هستیم

دقیقا به علت نیاز کسب و کارها به پاسخگویی این عنوان، سال ها پیش علم طراحی و بسته بندی صحیح و جذاب، پا به عرصه‌ی صنعت گذاشت. موضوعی که به تولیدکنندگان این امکان را داد تا محصول خود را در فرمی جذاب و گیرا به مخاطبان خود نمایش دهند. آنها دریافتند که انتخاب یک محصول در میان طبقه های بی شمار یک فروشگاه زنجیره ای، نه تنها وابسته به اعتبار نام آنها است، بلکه ارتباط مستقیمی با میزان جذابیت و چشم گیر بودن فرم و بسته بندی آنها دارد. در زیر چند بسته بندی جذاب را مشاهده کنید.

           

در گام بعدی، تبلیغات نقش پررنگ تری به خود گرفت و کسب و کارها چه در عرصه‌ی خدمت و یا تولید انبوه محصولات، چاره ای به جز هزینه های هنگفت تبلیغات محیطی یا رسانه ای نداشتند. آنها برای آن که از چشم مخاطب دور نمانند، می بایست در رادیو و تلویزیون حضور داشته و بر بیلبوردهای شهری نمایان می شدند. فرآیندی که باعث شد بسیاری از کسب و کارهای کوچک نتوانند به این رقابت ادامه داده و کم کم از یاد مخاطبان و مشتریانشان رفتند. این خاصیت روش بازاریابی گسترده و عمومی است، جایی که شما محکوم به حضوری مستمر در رسانه هایی پرهزینه هستید.

این روند اما با ورود تکنولوژی و به ویژه اینترنت تغییر کرده و عباراتی همچون بازاریابی اینترنتی و تبلیغات اینترنتی صحنه‌ی این بازی را به کلی متحول کرد.

 

برای خواندن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید

نکاتی که قبل راه اندازی فروشگاه اینترنتی با وردپرس باید بدانید

50 نکته طلایی آموزش سئو

چرا ساخت فروشگاه اینترنتی مهم است؟

کسب ,بسته ,بندی ,بازاریابی ,تبلیغات ,های ,کسب و ,بسته بندی ,و بسته ,و کارها ,به این

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

BTS MY LOVE فروشگاه اینترنتی فایل دنیای دنیا امام سجاد(ع) دانلود بروزترین سریال های روز دنیا بانک صوتی سخنرانی‌ها و جلسات درگاه پرداخت اینترنتی سیزپی iran-beauty/ برترین رمان های عاشقانه گیگاداک